torsdag 16 juni 2011

kakel del 2

Jaha, förstod väl att det bara var en test av familjens samarbetsförmåga, det vi gjorde i lördags på Konradssons kakel.... Läste in mig på hur Götenehus vill att det går till när man väljer kakel, det fanns ju såklart en bilaga i kontraktet om det också. Så nu har jag bestämt tid med kakelkontakt, för att välja och få fram en offert. Så det gör inget att jag fått ångest för att vi valt fel, det blir ändå till att börja om, men då med professionell hjälp. Det kan vara bra, hon kanske kan välja åt oss ;o) Ska se till att jag ätit ordentligt innan jag går dit bara, så jag inte skäller ut henne.
Igår var det nära att vi fick en ny planlösning vid trappen. Ritningen visade en vägg från golv till tak mellan kök och trappen. Vi hade tänkt mer som nedan (men annat räcke, man får inte ha liggande pinnar som går att klättra på). Som tur var reagerade snickarna och frågade innan de började bygga, tackar vi för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar