torsdag 22 september 2011

Massor med nytt!!


Nu är köket kaklat, blandare monterad (tyvärr blev det fel blandare, men det får de väl fixa till) och spishällen på plats och kylen och frysen står där det ska. Spisfläkten saknas, och så måste det målas lite på insidan på bänkskivan på köksön, jag hade ju bara målat en av tre, hur tänkte jag där???



Här står den efterlängtade tvättpelaren, den kommer testas hårt när nyckeln är i hamn!



Duschrummets inredning på övervåningen på plats!! Känns jättebra förutom att duschväggen är i minsta laget. Där kände jag ju att stödet från kontakten på Konradssons kakel var mindre än måttligt, jag fick ju be om allt som skulle kollas. Men vi löser säkert det med ett draperi av något slag, tur att familjen består av inte allt för storvuxna personer.

I morgon hoppas jag kunna få lite fler bilder, bl a på altantrappor, och så sägs det på stan att det kommer komma upp elarmaturer i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar